Väkommen till allt och inget....

Har ni problem med raka åsikter och sanningens ord då kan ni vända om, har ni problem att se och höra saker och ting som kan uppfattas som stötande då har ni inget här att göra, har ni problem att se bilder som för er kan vara jobbiga att ta in då har ni inget här och göra.

Jag har skapat denna blogg för ett enda syfte, ventilera mig och mina åsikter, ta nyheter som jag kommer över och visa upp de här och redovisa mina tankar och känslor runt det....

Jag kommer att skriva exakt det jag känner för och det jag tänker på rörande allt....

Så välkommen till min blogg och välkommen till sanningen, den sanningen som jag ser den....

SÅ håll i hatten för här kommer det.....att komma ord och inga visor....ta del av det eller skit i det, läs om ni vill eller skit helt och fullt i det....jag har inte bett er komma hit så vill ni inte läsa det jag skriver så behöver ni inte....

Detta är min blogg och min rätt till mitt fria ord i Sverige, ett land där jag har rätten att skriva det jag känner att jag vill skriva om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0