Våga säga vad man tycker....

Varför ska de vara sånt jävla hyckleri med vad man tycker, varför ska befolkningen vara så satans fega att de sällan inte törs säga vad de tycker och tänker i rädslan för att "såra" någon...Nej kom igen nu...Se till att öppna käften, tycker ni nå är fel el orättvist, säg det då...

Låt inte er svenssons inställning sköt dig själv och skit i andra, styra...nej fy faaan...låt nu era åsikter flöda och sluta dalta med omgivningen, tycker man att nå är fel så ska man väll ändå säga det, jag är inte rädd för att säga mina åsikter, jag är inte rädd för att tala om vad jag tycker.....

Men när man säger sina tankar och funderingar och åsikter så hamnar man lätt i det att omgivningen tycker att man är knäpp och sårar folk...

Nej sluta vara så jävla fega....och säg vad faaan ni tycker och tänker....

Upp till kamp för ärliga och raka svar, upp till kamp för att föra ens talan framåt....Upp till kamp mot daltande och svammel.....

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack :D älskar nitar :)

2010-09-16 @ 07:18:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna

Bra sagt :)

2010-09-16 @ 07:57:57
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Jag vet inte just vart dom kommer från, men jag själv har sett jätte söta på cubus, lindex och h&m så kolla i dom äffarerna :)

Hur mår du idag?

2010-09-16 @ 13:28:48
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0