Jag röstar rött för jag är smart

Kommer aldrig att dölja vart jag lägger min röst, jag lägger den rött, jag lägger den på vänsterpartiet, jag lägger den där den hör hemma, jag lägger den där jag vet att min röst och min åsikt värnas om, jag lägg den där jag vet att den gör nytta, jag vet att jag gör rätt vad gäller mitt eget intresse och mina egna vinster men jag vet också att gör rätt som röstar vänster för mina medmänniskor....

Så de jävla puckona där ute som röstar blått, som inte röstar längre än näsan räcker är för mig helt onödigt att lägga ner energi på, jag röstar rött och kommer så alltid att förbli och kom för faaan inte och säga att moderaterna är ett arbetar parti och att de värnar om medmänniskan, moderaterna är ett jävla borgar pack som är till för att suga ur arbetarklassen deras korv ören och kasta oss på fattighuset och inom en snar framtid förvanlda vårt Sverige till ett USA wannabe...

Nej fy faaan jag är inte egoistisk och jag är faaan inte den som tänker bidra till att det fortsätter vara borgeligt styrt....nää säger jag, nu faaan räcker det....

Borgar alliansen har gjort det så att vårt socialbidrag i Sverige har stigit i massor, de har kastat ut ungdomarna till mass arbetslöshet så jag menar vart ska de då  ta vägen, joo det blir social bidrag, alla de som de har utförsäkrat, vart ska de ta vägen, jaa social bidrag, tacka vet jag att det finns kvar, men vad händer när de drar ner alla skatter och vill i det stora hela ta bort all skatt, jaa det som händer är att all vår trygghet och all vår vardag me välfärd och omsorg, skola och vård blir privatiserad och finansierad av dem rika och därav så kastar de oss arbetare på gatan och reslutatet är ett faktum vi har inte råd med vården...vi har inte råd med skolan, vi har inte råd att leva....

Det handlar bara om att överleva och vi kommer inte att kunna leva....

SÅ förbannade borgar as.....om USA har det så jävla bra kan ni väll ta erat skit snack och flytta dit....

Jävla idioter....

Kommentarer
Postat av: simone

Jag tänker likadant, lägger den där jag hör hemma - fast jag röstar inte rött. Jag röstar blått.

2010-09-16 @ 12:49:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0