Hur faan kan man resonera på detta sättet....

Jag står idag med mina partikamrater och pratar politik och annat som är av vikt och för att sedan när jag ska lämna de så blir jag påflugen av en jävla folkpartist som helt plötsligt står där framför mig och ska pracka på mig att de kan göra skolorna bättre, att de är de som kan förändra de dåliga skolorna som de röda partierna har förstört....

Jag säger artigt nej och biter mig verkligen i tungan, men det hela slutar med att jag tillslut ryter att du är fel parti och att jag aldrig skulle rösta på de....

För mig finns det inget val, jag är vänsterpartist i själen, jag röstar rött, jag röster på vänsterpartiet, inte på socialdemokraterna eller nå mellan ting, jag röstar rött, jag röstar rätt....

Jag är en ödmjuk och kärleksfull människa, jag vill min familj och mina medmänniskor väl, jag vill inte bara se till den enskildas intresse....det handlar om så mycket mer än så....

Nej fy faaan här är det bara en politik som gäller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0