Frustation....

Ibland så kan jag verkligen känna att jag vill utföra shaking föräldrar, det finns föräldrar som verkligen inte ska ha barn....Det finns föräldrar som jag bara kan idiot förklara, det finns alltså de föräldrar som i min närhet inte klär sina barn ordentligt....De har i september inga kläder på ungarna, en liten jävla body sen en tunn filt, nej fy fan säger jag, hur kan det vara möjligt att det inte finns föräldra körkort....

Tycker det är absurt, att männsikor som inte har vett får skaffa barn, inte för att jag kanske tycker man ska tvångs sterilisera och kastrera människor, men snart börjar jag undra om det systemet inte var bättre, föräldrar som får behålla sina barn trots misshandel, svält och sexuella övergrepp, föräldrar som får behålla barnen trots placerade barn i fosterhem....

Nej fy fan vart är Sverige och världen påväg....

Tycker att man ska börja fundera på detta med körkort för föräldrar, kanske ska mna inför någon form av kvalikation på avels arbetet hos den mänskliga rasen, jag menar vi gör det ju med hundar och katter och andra djur, varför gör vi inte det på männsikor??

Vi är ju också djur och vi kanske ska börja väna om vår ras och vår överlevnad....kanske vi ska börja titta på vad vi tillför den mänskliga rasen....

Kanske vi ska titta på det faktum att idag så tappar folk sina barn när det gått förlångt....

Nej hörrni, dags att kanske börja göra något åt det, men istället så sitter vi i våra röda hus med vita knutar och staket och gnäller på hur andra har det och sköter sina liv istället för att faktiskt ställa oss upp och peka med hela handen och tala om vad vi tycker och tänker om deras beteende....

Nej fram för avels arbete och avelskvalikationer på den mänskliga rasen....

 bloggping

Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Jag håller med dig, det borde vara körkort för att ha barn, vissa ska fan inte ha barn.

2010-09-16 @ 11:21:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0